به منظورجلوگیری از شیوع کرونا؛

نماز عید فطر امسال در فیروزکوه به صورت عمومی برگزار نمی شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: برگزاری عید فطر امسال همانند سال های گذشته نخواهد بود؛ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری نماز به صورت عمومی نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام تقوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص بربه دلیل گزاری نماز عید فطر در این شهرستان گفت: برگزاری نماز عید فطر امسال همانند سال های گذشته نخواهد بود و بر اساس خبرهای اعلام شده، قرار است در مسجد هر محله ای توسط امام جماعت آن محله برگزار شود؛ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری نماز به صورت عمومی نخواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص راهپیمایی روز قدس نیز اذعان داشت: راهپیمایی روز قدس بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است؛ در این خصوص در شهرستان فیروزکوه شورای هماهنگی هنوز تصمیمی نگرفته است؛ در تهران این راهپیمایی به صورت خودرویی برگزار می شود.

محبوبی راد، مسئول دفتر امام جمعه شهرستان فیروزکوه، نیز در این خصوص به دیمه نیوز گفت: در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس در فیروزکوه هنوز برنامه ای اعلام نشده است ولی در تهران به صورت نمادین و راهپیمایی خودرویی است که سخنران ویژه این مراسم نیز مقام معظم رهبری است؛ در این خصوص دستورالعملی هنوز به شهرستان ها اعلام نشده است.

وی با اشاره به این که احتمال عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان فیروزکوه وجود دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به این که وضعیت شهرستان فیروزکوه در بحث شیوه ویروس کرونا قرمز اعلام شده بود، احتمال برگزار نشدن راهپیمایی بیشتر است.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خصوص برگزاری نماز عید فطر نیز تصریح کرد: برگزاری نماز عید فطر اگر انجام شود، به صورت محدود در مساجد برگزار خواهد شد؛ قطعاً نماز همانند سال گذشته در فضای باز برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا