حسینی خبر داد؛

نمایش «تشییع شبانه یاس» در فیروزکوه به روی صحنه رفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: این نمایش کاری از گروه نمایشی نوا در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش ویژه بانوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج مداحان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص نمایش «تشییع شبانه یاس» در این شهرستان تصریح کرد: همزمان با ایام سوگواری فاطمیه نمایش «تشیع شبانه یاس» کاری از گروه نمایشی نوا در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش ویژه بانوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج مداحان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه اجرا شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی زینب مقدسی و با بازی فاطمه زهرا قدمی، یکتا محمد خانی، رحیمه محمد خانی، زینب محمد نیا، مهدیه حیدری، مریم شجاع، فاطمه رشیدی، مریم شهرآشوب، شکیبا فرهادی، زهرا سادات دریاباری، شوکا عرب، روجا عرب و محمد حسین احمدزاده به مدت سه شب به روی صحنه رفت.

حسینی در خصوص داستان این نمایش عنوان کرد: داستان این نمایش در خصوص مردی یهودی است که در همسایگی امیرالمومنین(ع) زندگی می کرد که طی اتفاقاتی مسلمان و شیعه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا