نمایش «کله پیک های آرژانتینی» در فیروزکوه به روی صحنه خواهد رفت

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک کرامت به همت انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه نمایش کله های آرژانتینی به روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک کرامت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نمایش کمدی «کله پیک های آرژانتینی» به نویسندگی حسن سالارمنش و به تهیه کنندگی و کارگردانی میثم کیا و با بازی میلاد باطبی، حسن شهرآشوب، پریسا محمدپور، آرزو صراف رضایی از ۳۰ خرداد تا هشتم تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش شهرستان فیروزکوه برای علاقه مندان نمایش به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است میثم کیا کارگردان این نماش در این خصوص تصری حکرد: نمایش کمدى «کله پیک هاى آرژانتینى» در چهار پرسوناژ طراحى و آماده ى اجرا شده است که از اواخر بهمن ماه ١٣٩٩ رسماً وارد مرحله پیش تولید شد.

وی در ادامه افزود: با امید تزریق شادى و خنده و القاى روحیه مثبت و شاد به جامعه و مخاطبین تئاتر، پروانه اجراى این نمایش صادر و از ٣٠ خرداد اجراهاى این نمایش به مدت ١٠ روز از ساعت ۱۹ در سالن آمفى تئاتر مجتمع فرهنگى، هنرى آفرینش فیروزکوه با حفظ تمامی دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود.

شایان ذکر است علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به مجتمع فرهنگی هنری آفرینش مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا