فرماندار شهرستان فیروزکوه:

هدف تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران؛ پیشرفت، توسعه و آبادانی شهرستان

فرماندار فیروزکوه بر نقش و اهمیت تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی تاکید کرد و گفت: با تقویت و توسعه تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف می‌توانیم شاهد رشد و توسعه فزاينده شهرستان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی در نشست با اعضای هیات موسس شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان فیروزکوه گفت: شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستانی از مصوبات سال ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی است، محدودیتی برای عضو گیری وجود ندارد و حداقل نیم ‌درصد از جمعیت هر شهرستان باید عضو شوند و افراد متولد، شاغل و ساکن شهرستان حق عضویت در شرکت را دارند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه هدف از تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران را پیشرفت، توسعه و آبادانی شهرستان دانست و گفت: هدایت سرمایه های مردم به بخش های تولیدی و فراهم کردن بستر ورود بخش های تعاونی و خصوصی به فعالیت های اقتصادی از دیگر اهداف این تعاونی به شمار می رود.

وی افزود: شهرستان فیروزکوه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالا و مطلوبی است و با تاسیس و راه اندازی شرکت اشخاص حقیقی و طبق اساس نامه و قانون اشخاص حقوقی شامل شهرداری ها، دهیاری ها و … می توانند عضو شوند.

یوسفی جمارانی خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی شرکت تعاونی توسعه عمران در اصل مردم هستند و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه شکل گیری مشارکت مردم در فعالیت‌ های عمرانی و توسعه ‌ای را فراهم کرد تا علاوه بر کاهش هزینه‌ های عمرانی، توسعه این شهرستان را بدنبال داشته باشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران در بسیاری از شهرستان ‌ها نتایج ارزنده‌ای را در پی داشته است و بر همین اساس در شهرستان فیروزکوه نیز به منظور ارتقای کارآمدی این شرکت تعاونی باید در انتخاب اعضای هیئت مدیره کارآمد و سیاست‌ گذاری مناسب و سایر موارد دقت لازم به ‌عمل آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا