فرماندار فیروزکوه:

هر اقدامی از سوی ستاد ملی در راستای کنترل و مدیریت بهتر وضعیت بهداشتی کشور است

مهری گفت: قطعا دولت بدنبال توقف چرخه اقتصادی بازاریان نیست و هر اقدامی از سوی ستاد ملی در راستای کنترل و مدیریت بهتر وضعیت بهداشتی کشور است و امیدواریم که شرایط هرچه زودتر به حالت عادی خود بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری، فرماندار فیروزکوه ضمن تقدیر از همکاری بازاریان و کسبه با ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز تصریح کرد: بی ترید حضور مداوم و ‌مستمر اعضای ستاد در سطح شهر و بازار علاوه بر همراهی عمومی باعث نظم و ثبات بازار می شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر لزوم تامین کالاهای ضروری در ماه مبارک رمضان افزود: انتظار داریم همچون ایام نوروز در ماه مبارک رمضان ستاد تنظیم بازار مصمم و منسجم تر از گذشته در میدان عمل حاضر شوند، مردم نباید دغدغه تامین کالاهای اساسی را داشته باشند که در این خصوص لازم است تمهیداتی اندیشیده شود.

وی ادامه داد: در همین راستا اداره جهاد کشاورزی در بخش تامین و اداره صمت در بخش توزیع و شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی و اصناف در نظارت باید پای کار باشند و زمینه حمل و توزیع کالاهایی همچون گوشت سفید و قرمز، روغن، تخم مرغ و برنج را از طریق مبادی ذیربط فراهم کنند.

مهری با تاکید بر اینکه نیاز است نظارت های مستمر با فهم و درک بهتر و به صورت درست انجام شود، خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها و همچنین بحران کرونا که در کشور حاکم شده است، هم عرضه کننده در شرایط سخت قرار دارد و هم مصرف کننده با مشکلاتی مواجه شده است، در چنین شرایطی تنظیم بازار سخت تر از گذشته است که می بایست در جهت حمایت و نظارت قدم های موثر تری برداشت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر از همکاری اصناف و کسبه شهرستان در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی برخی مشاغل در شهرهای با وضعیت قرمز اذعان داشت: قطعا دولت بدنبال توقف چرخه اقتصادی بازاریان نیست و هر اقدامی از سوی ستاد ملی در راستای کنترل و مدیریت بهتر وضعیت بهداشتی کشور است و امیدواریم که شرایط هرچه زودتر به حالت عادی خود بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا