رییس هلال‌احمر فیروزکوه:

هلال‌احمر فیروزکوه برای امدادرسانی زمستانی آمادگی بالایی دارد

رییس هلال‌احمر شهرستان فیروزکوه گفت: آمادگی تیم‌های عملیاتی در مناطق برف‌گیر و سخت‌گذر بالاست و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، اکبر اسفندیار رییس هلال‌احمر فیروزکوه اظهار داشت: در بارش‌های اخیر برف حادثه‌ای از جمله گرفتار شدن افراد گزارش نشد اما تیم‌های عملیاتی هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل بسر بردند و سطح آمادگی خود را نمایش گذاشتند.

وی افزود: معمولا در فصل سرما بیشترین ماموریت تیم‌های هلال‌احمر در گردنه‌های بشم، امین‌آباد و گدوک انجام می‌شود و به همین منظور پایگاه امداد جاده‌ای در گردنه امین‌آباد تقویت شده است.

رییس هلال‌احمر فیروزکوه ادامه داد: مردم نیز باید در کنار امدادگران باشند و در فصل بارش برف از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گفته وی در سال‌های گذشته بیشترین حوادث زمستانی به دلیل نداشتن زنجیر چرخ خودروها اتفاق افتاده است و رانندگان برای سفر به مناطق کوهستانی این شهرستان باید به زنجیرچرخ مجهز داشته باشند.

اسفندیار خاطر نشان کرد:‌ سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال‌احمر در هر ساعت از شبانه‌روز آماده امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مردم و حادثه‌دیدگان است.

وی با اشاره به اینکه امسال تجهیزات امدادی در پایگاه‌های این شهرستان بروزرسانی شده است، تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی هلال احمر شهرستان با برخورداری از تجهیزات مناسب برای امدادرسانی احتمالی به مسافران آمادگی دارند.

شهرستان کوهستانی فیروزکوه در شمال‌شرق تهران قرار دارد و در فصل سرما همواره با بارش برف و باران مواجه است.

فیروزکوه ۳۴ هزار نفری از دو بخش مرکزی و ارجمند تشکیل شده و این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا