همایش یاوران انقلاب در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در فیروزکوه

۵۰ دوچرخه سوار فیروزکوهی در همایش یاوران انقلاب در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مسیر ۵ کیلومتری روستای دٍهین تا شهرآباد این شهرستان را رکاب زدند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همایش یاوران انقلاب در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزار شد که در این همایش ۵۰ دوچرخه سوار فیروزکوهی مسیر ۵ کیلومتری روستای دٍهین تا شهرآباد این شهرستان را رکاب زدند.

گفتنی است دوچرخه سواران با طی مسیر و در دست داشتن پرچم کشورمان یاد و خاطره رشادت‌های و دلاوری‌های شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

سرهنگ پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، در این همایش تصریح کرد: فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت خوبی برای مرور دستاوردهای این واقعه مهم تاریخی در حوزه‌‌های مختلف است.

وی در ادامه افزود: هر چه از بهمن ۵۷ فاصله می‌گیریم، اهمیت بررسی موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اهمیت بیان پیشرفت ‌ها در تمام حوزه بیشتر می‌شود؛ از به‌دست آوردن استقلال سیاسی و آزادی، افزایش آگاهی‌های مردم و مشارکت سیاسی آن‌ها و پایداری در هشت سال دفاع مقدس که بگذریم، در عرصه‌های مختلف نیز قله‌هایی را فتح کرده‌ایم که بیش از همه بیانگر تفکری انقلابی است چراکه جوانان ایران اسلامی توانسته‌اند با وجود ۴دهه تحریم ظالمانه، تهدید را به فرصت تبدیل کنند تا ایران در بسیاری از عرصه های علم و فناوری در رتبه های نخست جهانی بایستد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سال انقلاب اسلامی ساختار قدرت در دنیا را به هم ریخت، نظام سلطه را فروپاشید، بیان کرد: انقلاب اسلامی نشان داد که می توان سلطه گر نبود و زیر بار سلطه هم نرفت؛ اکنون ایران، قدرتمندتر از گذشته میان ۱۵کشور نخست دنیا قرار گرفته و این موضوع ثابت می‌کند که در این سال‌ها انقلاب اسلامی کارآمد بوده است.

سرهنگ حیدری منش بیان کرد: دهه فجر امسال انقلاب، ۴۴ ساله می‌شود؛ انقلابی که همه این دستاوردها را در سایه خودباوری، اعتماد به نفس و جرات انقلابی به یک ملت هدیه کرد.

همچنین در پایان این همایش از ۳۰ دوچرخه سوار با اهدا هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا