همراهی شهروندان در روز اول اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: همراهی شهروندان در نخستین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برای مبارزه با کرونا قابل تحسین است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: از ساعات اولیه بامداد یکم آذرماه در شهرستان فیروزکوه همانند سایر شهرهای کشور طرح ۲ هفته‌ای محدودیت‌های ویژه مقابله با کرونا آغاز شده است که از اجرای این طرح در سطح شهر بازدید میدانی کردیم و شهروندان با درک عمق خطر شیوع کرونا با مصوبات و تصمیم‌های در خصوص محدودیت‌ها همکاری مناسبی دارند.

وی با بیان اینکه اغلب مغازه‌های گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در سطح شهر تعطیل بودند، گفت: مردم و کسبه فیروزکوه در همراهی با مسؤولان مصمم به شکست کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس هستند و فضای امروز شهر نشانه این مسأله است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه همراهی شهروندان در نخستین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برای مبارزه با کرونا قابل تحسین است، عنوان کرد: با توجه به اینکه فیروزکوه شرقی‌ترین شهر استان تهران و در مرز استان‌های سمنان و مازندران قرار گرفته است انسداد جاده‌ای برای عدم خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و عدم ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی از ساعت ۱۲ شب اجرایی شده است.

یوسفی جمارانی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی عضو قرارگاه پدافند زیستی از قبیل شبکه بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، نیروی انتظامی، پلیس راهور و سایر مراجع برای اجرای کامل و دقیق مصوبات ویژه قطع زنجیره انتقال کرونا پای کار هستند و به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اعلام ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد، تأکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه در وضعیت قرمز قرار دارد از شهروندان خواهشمندیم که برای اجرای کامل این طرح همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند تا در فرآیند قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس موفق باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا