فرماندار شهرستان فیروزکوه:

هیچ کاری در شهرستان راکد نمانده است/اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در سطح روستا و شهر

فرماندار فیروزکوه از اصلاح و بهینه سازی شبکه برق این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال پایانی کار دولت قرار داریم، گفت: یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید اتمام پروژه های نیمه تمام بوده و از این رو مدیران شهرستان فیروزکوه همچنان پویا و پیگیر به دنبال تکمیل طرح ها و تحقق برنامه ها است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: در شرایط کنونی که شیوع کرونا بسیاری از امور را مختل کرده، هیچ کاری در شهرستان راکد نمانده و تمام برنامه ها روال خود را طی کردند که البته در این برهه بسیار نیز مشکلاتی وجود داشت.

وی با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع برق شهرستان، بیان داشت: در همین راستا با تلاش های صورت گرفته اقدامات خوبی را در اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در سطح روستا و شهر شاهد بودیم که می توان به تامین برق روستای جدید سله بن ( چزکین) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیون تومان اشاره کرد.

یوسفی جمارانی خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات مهم شرکت توزیع برق اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستاهای لزور، شادمهن، اهنز، ورسخواران، وزنا، زرمان، آسور، اندریه، بهان و طهنه در بخش ارجمند با اعتباری بالغ بر ۴و‌نیم میلیارد تومان می باشد.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: در بخش مرکزی نیز اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستاهای سیمین دشت، حصار بن، انزها، دهگردان، آتشان، مهاباد، درده، پیرده، مهن، با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و هفتصد میلیون تومان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به توسعه خطوط ۲۰ مسیر روستای فرح آباد با نصب یک دستگاه Ibs با اعتباری بالغ بر۹۰۰میلیون تومان در بخش مرکزی، اذعان داشت: توسعه خط ۲۰ کیلوولت مسیر امین‌آباد به انزها با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان نیز اجرا شده است.

یوسفی جمارانی در حوزه شهری به توسعه حدود ۲۰ مسیر جاده قدیم مازندران تا تامین ماسه با نصب یک دستگاه سکسیونر با اعتباری بالغ بر۸۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرهای فیروزکوه و ارجمند نیز اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر۳و نیم میلیارد تومان از مهم ترین اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا