فرماندار شهرستان فیروزکوه:

واحدهای صنفی در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی پلمپ می شوند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: رعایت نکات بهداشتی در صنوف شهرستان و مشتریان آن‌ ها در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا ضروری است و مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی منجر به تعطیلی واحد صنفی مربوطه تا پایان بحران کرونا می ‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در جلسه ستاد هماهنگی بررسی مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان فیروزکوه گفت: از زمان بازگشایی صنوف شهرستان دستگاه‌ های اجرایی از قبیل شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و بازرسان اتاق اصناف رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در این واحدهای صنفی را رصد می ‌کنند.

وی افزود: رعایت نکات بهداشتی در صنوف شهرستان و مشتریان آن‌ ها در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا ضروری است و مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی منجر به تعطیلی واحد صنفی مربوطه تا پایان بحران کرونا می ‌شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: متأسفانه بعضی از شهروندان بدون رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در جامعه حضور پیدا می‌ کنند و از آن‌ ها انتظار داریم همانند اسفند ماه به همکاری خود در این حوزه ادامه دهند.

یوسفی جمارانی هم چنین تصریح کرد: ویروس کرونا هنوز مهار نشده و خطر شیوع آن در صورت توجه نکردن به مسائل بهداشتی و شیوه نامه های مورد نظر وجود دارد و نیاز است مردم همچنان این بیماری را جدی بگیرند.

وی در پایان اظهار داشت: خانواده ها برای تردد دانش آموزان و شرکت آنان در آزمون های آخر سال باید نظارت بهداشتی بر رفتار آنان را داشته باشند تا احتمال شیوع مجدد بیماری به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا