رئیس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛

واژگونی سواری سمند منجر به فوت راننده شد

سرهنگ محبی، رئیس پلیس راه شرق استان تهران، از واژگون شدن یک سواری سمند در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه و فوت راننده این خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیاوش محبی، رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اعلام خبر واژگون شدن یک سواری سمند در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه و فوت راننده این خودرو، اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی منجر به فوت در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری سمند واژگون شده بود که متاسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: علت کارشناسی وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ ای تجاوز ار سرعت مقرره در سر پیچ و خروج از جاده اعلام شده است.

سرهنگ محبی در پایان بیان کرد: از رانندگان درخواست داریم، از عجله و شتاب خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند، در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا