فرمانده سپاه فیروزکوه:

وظیفه خبرنگاران در عرصه تحریم و تحریف خطیرتر است/ تقدیر از خبرنگاران شهرستان فیروزکوه

عصر روز گذشته در مراسمی از خبرنگاران شهرستان فیروزکوه به‌ مناسبت گرامیداشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، به همت سپاه و کانون بسیج رسانه این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عصر روز گذشته در مراسمی از خبرنگاران شهرستان فیروزکوه به‌ مناسبت گرامیداشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، به همت سپاه فیروزکوه و کانون بسیج رسانه این شهرستان تقدیر شد.

این مراسم که با حضور سرهنگ درویش متولی، فرمانده سپاه فیروزکوه، حجت الاسلام حسن پور، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فیروزکوه، سروان محمد حیدری منش، جانشین فرماندهی و مهدی عرب مسئول کانون بسیج رسانه فیروزکوه برگزار شد از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهداء لوح سپاس، هدیه و کتاب چشم و چراغ (روایتی از پدران و مادران شهدای شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس) تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، با تاکید بر این که خبرنگاران باید مطالبه مردمی داشته باشند، گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی هستند و باید اطلاع رسانی درست و دقیق در تمام حوزه ها صورت گیرد؛ همه پاسدار هستیم و پاسداری این انقلاب را انجام می دهیم؛ خبرنگاران در نوک پیکان عرصه جنگ نرم قرار دارند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در ادامه افزود: اطلاع رسانی به موقع و دقیق رسانه می تواند تاثیرگذاری خاص بهمراه داشته باشد تا از این نظام به بهترین نحو دفاع کند.

سرهنگ پاسدار درویش متولی با اشاره به هدف استکبار جهانی در تحریم ظالمانه ملت ایران، اذعان داشت: یک هدف کوتاه مدت این تحریم ها به ستوه درآوردن مردم جامعه است؛ هدف میان مدت تحریم ها طبق گفته مقام معظم رهبری جلوگیری از پیشرفت کشور مخصوصاً در حوزه علمی است؛ هدف بلند ملت استکبار جهانی در تحریم ها ورشکست کردن دولت و کشور با متلاشی اقتصاد در کشور است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هم جنگ اقتصادی و هم جنگ روانی را علیه ملت ایران پیگیری می کنند؛ در مقابل مقام معظم رهبری بحث جریان تحریف را عنوان کردند؛ اگر این جریان شکست خورد همان جریان تحریم شکست خورده است.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه با تاکید بر این که دشمنان واقعیت های جامعه ما را وارونه جلوه می دهند، اشاره داشت: هدف تحریف تضعیف روحیه مردم است؛ این امر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت چرا که ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و کفر ایستاد.

سرهنگ پاسدار درویش متولی با اشاره به این که وظیفه خبرنگاران در عرصه تحریم و تحریف خطیرتر است، خاطر نشان کرد: جریان تحریف نقاط ضعف کشور را چنان برجسته می کند که القای یاس و ناامیدی در جامعه می شود و یا نقاط قوت را پوشش نمی دهند؛ نمونه این امر در بحث بیماری کرونا است که کشورهای مدعی دموکراسی بودند در این حوزه چطور اقدام کردند.

وی در پایان بیان کرد: در جریان تحریف آدرس غلط داده می شود؛ به عبارت دیگر راه نجات ملت ایران را در گرو ارتباط با امریکا قلمداد می کنند و برخی از داخلی ها نیز به این مسئله توجه نشان می دهند؛ طبق گفته رهبری تکیه بر توانمندی های داخل و مدیریت جهادی علاج تحریم ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا