حیدری منش:

وعده امامین انقلاب اسلامی در زوال رژیم صهیونیستی در حال تحقق است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: وعده امامین انقلاب اسلامی که فرمودند «رژیم غاصب صهیونیستی» رو به زوال است و فلسطین اشغالی و سرزمین‌های آن به صاحبان اصلی آن که فلسطینیان هستند بازمی‌گردد، در حال تحقق است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: امامین انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل رو به زوال است و فلسطین اشغال و سرزمین‌های آن به صاحبان اصلی آن که فلسطینیان هستند بازمی‌گردد، ما در سال‌های اخیر درحال مشاهده افول رژیم صهیونیستی هستیم.

وی بیان داشت: خصوصاً در سالی که گذشت شاهد بودیم کابینه نتانیاهو به سمت اضمحلال حرکت کرد و شرایط سیاسی اسرائیل با مسائل مختلفی نشان داده شد که اسرائیل پایدار نیست؛ همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند وعده ۲۵ ساله حتی در حال محقق شدن با سرعت بیشتر است و شاهد خواهیم بود این وعده صادق الهی تحقق یابد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در دولت‌های اسلامی اتفاق نظر خوبی صورت گرفته است، چه در برنامه‌های اخیر و چه صلح‌هایی که تلاش شد در قالب‌های مختلف صورت بگیرد، گفتگوهایی که انجام شد و سازش‌هایی که سرابی بود و به فنا رفت نشان داد امت جهانی اسلام خواستار تحقق آرمان فلسطین هستند.

حیدری‌منش تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند با فتنه‌های رسانه‌ای و فتنه‌های چندگانه اقداماتی کند تا انقلاب اسلامی را آسیب بزند ولی بحمدالله مردم پای کار انقلاب هستند و امت جهانی اسلام با همت جبهه مقاومت به فرمان امام خامنه‌ای شکل گرفته و شهید سلیمانی شکل‌دهنده این جریان بود و بحمدالله ثمره این درختان جبهه ارزشمند را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا