فرماندار فیروزکوه:

پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند

فرماندار فیروزکوه به همراه معاون برنامه ریزی فرمانداری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، با حضور در منزل خانواده شهیدان «هدایت الله ملاجعفری» و « وحید کیانی»، با آنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در ولادت با سعادت حضرت زهرا (ص) و روز مادر ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه، مهین خلیل ارجمندی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل مادران محترم شهیدهدایت ملاجعفری و مادر محترم شهید وحید کیه دیدار و دلجویی نمودند.

ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س)و روز مادر اظهار داشت: حضور جمع در اینجا برای احترام به مادران شهید است. ایشان با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های مادران معظم شهیدان، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند، افزود: ایثارگری و گذشت شما خانواده های معظم شهید سند افتخاری بر پایداری و عزت ایران اسلامی است.

در ادامه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک ولادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) مادران شهدا را اسوه مقاومت و ایثار خواند که با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذارده و تقدیم انقلاب و کشور نمودند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدن و تردیدی به خود راه ندادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا