پرداخت تسهیلات اجاره مسکن به جامعه هدف / توزیع ۶۰۰ سبد کالا و غذای گرم بین نیازمندان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: تسهیلات اجاره مسکن به ارزش یکصد و ۵۰ میلیون ریال به خانواده جامعه هدف پرداخت می شود که در صورت داشتن شرایط و عضویت در سامانه ملی ارمغان در اختیار آنان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اصغر عموزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه، از پیگیری های خود برای کمک بیشتر به مددجویان خبر داد و گفت: مصرانه پیگیر دریافت کارت هدیه های سه میلیون ریالی بنیاد مستضعفان هستیم که در سفر رئیس محترم بنیاد به فیروزکوه، صحبت های ابتدایی انجام شده تا در اختیار خانواده مددجویان و افراد دارای معلولیت قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در خصوص حوزه مسکن و ارتباط آن با کرونا اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل بازار، تسهیلات اجاره مسکن به ارزش یکصد و ۵۰ میلیون ریال به خانواده جامعه هدف پرداخت می شود که در صورت داشتن شرایط و عضویت در سامانه ملی ارمغان در اختیار آنان قرار می گیرد.

عموزاده در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه در قالب پویش سراسری ایران همدل سبدهای حمایتی و غذای گرم میان نیازمندان و افراد دارای معلولیت سطح شهرستان توزیع می شود که از آن جمله می توان به ذبح شش راس گوسفند در بعد از عید سعید غدیر اشاره کرد که از این بابت قدردان زحمات مردم خداجو و خیران ارجمند هستم.

وی هم چنین اذعان داشت: به دلیل کرونا فعالیت بنگاه های اقتصادی منطقه دستخوش تغییرات شده و زیان سنگینی به مردم وارد آمده و مراجعان پرتعدادی به بهزیستی می آیند که از محل کمک های مردمی و خیرین حوزه مشارکت مردمی ۶۰۰ سبد کالا به ارزش ریالی هر سبد دست کم چهار میلیون ریال به این افراد تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا