رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

پویش ایران همدل از غدیر تا پایان صفر/تهیه ۱۵۰ سبد کالا و ۶ سری جهیزیه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: بی شک باید قدر این مردم را بیشتر دانست که در این شرایط سخت به کمک هم می آیند تا آلام همدیگر را کاهش دهند و خوشحالیم که بهزیستی حلقه واسطه ای میان خیران و نیازمندان واقعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اصغر عموزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه، با اشاره به پویش سراسری ایران همدل در این شهرستان گفت: فیروزکوهی ها در قالب ایران همدل از همدیگر گره گشایی می کنند و خوشبختانه در این اقدام خیرانه، بهزیستی دوباره مورد لطف مردم قرار گرفته و به عنوان مرجع فعالیت های خیرخواهانه مورد توجه اهالی شهرستان است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: بی شک باید قدر این مردم را بیشتر دانست که در این شرایط سخت به کمک هم می آیند تا آلام همدیگر را کاهش دهند و خوشحالیم که بهزیستی حلقه واسطه ای میان خیران و نیازمندان واقعی شده است.

عموزاده همچنین خاطرنشان کرد: پویش ایران همدل با همکاری کمیته امداد امام خمینی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی، بنیاد مستضعفان، سازمان بسیج مستضعفین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی برای کمک به افراد نیازمند برقرار شده است.

وی با اشاره به محورهای این پویش سراسری اذعان داشت: محورهای ایران همدل تامین و توزیع بسته های معیشتی، نوشت افزار و وسایل بهداشتی است که از عید غدیر شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه هم چنین اظهار داشت: در این مدت یکصد و ۵۰ سبد کالا به ارزش هر کدام سه میلیون ریال و بیش از شصت لیتر مواد ضدعفونی کننده به نیازمندان تحویل داده شده است.

وی بیان داشت: در این مدت ۳۵ بسته نوشت افزار و اقلام پرمصرف کمک توانبخشی در اختیار توانخواهان قرار گرفته است.

عموزاده در ادامه خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده برای شش نوعروس فیروزکوهی جهیزیه کامل تهیه شده و در اختیار آن ها قرار گرفته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در پایان تاکید کرد: شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷ و شماره گیری کد دستوری #۱۴۰* بر روی گوشی های تلفن همراه برای پرداخت کمک های نقدی و تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی فیروزکوه برای دریافت کمک های غیر نقدی در خدمت مردم نوع دوست و خیر قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا