پویش “هر پلیس، یک رأی به یاد شهید” در شرق استان تهران راه‌اندازی شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، پویش “هر پلیس یک رأی به نام هر شهید” در این فرماندهی انتظامی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، سردار کیومرث عزیزی تصریح کرد: پلیس انتظامی شرق استان تهران در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی، پویشی راه اندازی کرده که در آن، هر پلیس به نام و نیابت از یک شهید در این رویداد مهم سیاسی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در سالگرد شهید انتظامی بهزاد تفرشی، از شهدای شهرستان پاکدشت به پدر ایشان قول دادیم که به نیابت از شهید در انتخابات شرکت کنیم و از تمامی نیروهای پلیس و خانواده‌های آنان نیز درخواست داریم که ثواب شرکت در انتخابات را با نیابت از شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم مضاعف کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به تلاش پلیس شرق استان تهران در حفظ امنیت انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در هفت شهرستان پاکدشت، ورامین، قرچک، پیشوا، دماوند، فیروزکوه و پردیس در جنوب و شرق استان تهران هشت هزار نفر از نیروهای انتظامی ساماندهی شده است تا از صندوق اخذ رای در این شهرستان‌ها محافظت کنند.

سردار عزیزی تصریح کرد: حفظ امنیت و سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم، زمینه مشارکت بالای مردم را فراهم و به این واسطه، اقتدار ایران اسلامی افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: برای نخستین بار، گروهان خواهران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با عنوان گروهان الزهرا(س) به منظور ارتقا امنیت شعب اخذ رأی آموزش دیده و ساماندهی شدند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا