پیشگامی شهرستان فیروزکوه در مشارکت برای پویش مدرسه‌سازی در شهرستانهای استان تهران

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه گفت: کلیه فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزشگاه دخترانه «نجمه» شهرستان فیروزکوه به پویش”من مادرم بچه های ایران فرزندان من” پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، در این خصوص تصریح کرد: همه همکاران، معلمان و دانش‌آموزان دبستان دخترانه نجمه در راستای ترویج فرهنگ مشارکت در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی در پویش “من مادرم بچه‌های ایران فرزندان من” شرکت کردند.

سیر اذعان کرد: با تقدیر از مشارکت مدیر، همکاران و دانش‌آموزان در این پویش، از کلیه مدارس شهرستان، به ویژه مدارس دخترانه برای مشارکت در این پویش حتی با کمترین میزان کمک- دعوت می کنیم.

وی در ادامه افزود: پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در ادامه پویش آجر به آجر در راستای اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی به ویژه آگاهی و مشارکت مادران، بانوان و دختران است که با تاکید وزیر آموزش‌وپرورش در سراسر کشور در حال اجراست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: پیش از آموزشگاه نجمه در شهرستان فیروزکوه تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزشگاه فاطمه زهرا (س) در این پویش مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا