فرماندار فیروزکوه عنوان کرد:

پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز؛ با فرهنگ سازی، آگاه سازی

فرماندار فیروزکوه گفت: استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های مردمی و اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و کاهش ضرر و زیان‌ها به مردم ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه، در جلسه کارگروه ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان گفت: رسالت این کارگروه، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است که با فرهنگ سازی، آگاه سازی و نیز توجه به قوانین موجود باید آن را عملی کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: ضرورت دارد مسوولین با نگاه جامع و ایجاد رفتارهای بین بخشی، با فصل الخطاب بودن قانون از برخورد دوگانه در زمان مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری، شورای شهر فیروزکوه باید تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرقانونی را با جدیت پیگیری کرده و بیش از پیش برتمام مراحل ساخت نظارت جدی داشته باشند تا در آینده با مشکلات اساسی در این خصوص مواجه نشویم.

یوسفی جمارانی تصریح کرد: در زمینه ساخت و سازها در سطح شهر و روستا می بایست به نحوی اطلاع رسانی صورت گیرد تا بیشتر مردم با قوانین و ضوابط ساخت وسازهای غیرمجاز آشنایی لازم پیدا کنند و در چنین شرایطی بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در این حوزه حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا