معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خبر داد؛

پیمانکار بومی استان سمنان برای تکمیل جاده سمنان- فیروزکوه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکنون ۱۰ کیلومتر از مرحله ساخت جاده سمنان- فیروزکوه در محدوده استان سمنان و ۱۵ کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، گفت: پیگیری‌ها در سطح ملی برای جذب اعتبارهای عمرانی با هدف تکمیل طرح‌های حوزه راه و شهرسازی استان سمنان در حال انجام است؛ با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است، جلساتی برای تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های عمرانی در وزارتخانه برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: اکنون ۱۰ کیلومتر از مرحله ساخت جاده سمنان- فیروزکوه در محدوده استان سمنان و ۱۵ کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران انجام شده است که با تخصیص اعتبارات مقدمه‌های تکمیل این طرح انجام خواهد شد.

فخری تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای نصب گاردریل و نیوجرسی در ۱۰ کیلومتر ساخته شده جاده سمنان- فیروزکوه در محدوده استان سمنان پرداخت کند.

وی ادامه داد: پیمانکار بومی استان سمنان با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ آماده تکمیل جاده سمنان- فیروزکوه است و برگزاری جلسات از سوی وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این طرح دنبال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا