چهارشنبه سوری بدون حادثه در فیروزکوه

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه گفت: مشارکت شهروندان مسئولیت پذیر و رعایت موارد ایمنی توسط آن ها باعث شد که آیین چهارشنبه سوری در این شهر، بدون حادثه سپری شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه گفت: مشارکت شهروندان مسئولیت پذیر و رعایت موارد ایمنی توسط آن ها باعث شد که آیین چهارشنبه سوری در این شهر، بدون حادثه سپری شود.

علی اکبر مؤمنی اظهار کرد: برنامه ریزی های آتش نشانی و آماده باش کامل ۱۲ نیروی عملیاتی و سه دستگاه خودروی اطفاء حریق برای ارائه خدمات ایمنی و امداد رسانی در حوادث چهارشنبه آخر سال موجب شد تا به موقع خدمات رسانی داشته و با استقرار و مانور در مناطق شهری ضمن پیشگیری و گوشزد کردن و نظارت بر رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان، چهارشنبه سوری امن و بی حادثه ای را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در شب چهارشنبه سوری امسال خوشبختانه با همکاری و رعایت نکات ایمنی توسط مردم فهیم شهرستان فیروزکوه یکی از کم خطر ترین چهارشنبه سوری ها نسبت به سال های گذشته را پشت سر گذاشتیم به طوری که هیچگونه حادثه آتش سوزی غیر قابل کنترل که نیاز به اطفاء داشته باشد، گزارش نشد.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ضمن تشکر از مردم شهر فیروزکوه اضافه کرد: نصب بنرهای هشداردهنده در معابر شهر، درج هشدارهای ایمنی در پایگاه خبری و استفاده مناسب از فضای مجازی، از دیگر عوامل آگاهی بخشی شهروندان و کاهش حوادث امسال بود که شهروندان فهیم فیروزکوه این درخواست مسئولان را عملی کردند و شاهد اجتماعات محدودی بودیم و امیدواریم فرهنگ مراقبت از خویشتن چنان نهادینه شود که هیچ سالی پس از این مجروحی در آخرین چهارشنبه سال نداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا