امام جمعه فیروزکوه:

کار نیروهای نظامی و بسیجی کارِ شهید حسین فهمیده ها است

حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند گفت: امروز به برکت وجود رزمندگان دلاور و دانشمندان جوان کار به جایی رسیده است که تجهیزات ما فراوان است، اگر دشمن بخواهد شهر و منطقه را نا امن کند حضور شما را ببیند یقیناً عقب نشینی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، امام جمعه، فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه از روند اجرای گشت های رضویون و ثارالله به همراه تیم های گشتی ناجا در سطح محلات شهر فیروزکوه سرکشی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در این بازدید گفت: طبق فرمایش امام علی (ع) اگر شما بخوابید دشمن بیدار است؛ دشمنان اندیشکده های متعدد در دنیا دارند تا کشور را نا امن کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر که بحث فروش اسلحه مطرح است با وجود این که سال های گذشته دشمن اجازه نمی داد که ما اسلحه خرید و فروش کنیم، امروز به برکت وجود رزمندگان دلاور و دانشمندان جوان کار به جایی رسیده است که تجهیزات ما فراوان است؛ انبار ها و زیرزمین ها مملو از موشک های قابل توجهی است که ایران اسلامی دارد.

وی افزود: امروز عربستان و بن سلمان نگران هستند، همانطور که رئیس جمهور آمریکا گفت “اگر من ۲۴ ساعت شما را رها کنم ایران عربستان را کامل از بین می برد و عربستان را جزوِ مستعمرات خود می کند”.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: این قدرت با وجود مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع تقلید، رزمندگان و شهدا و خانواده های شهدا ایجاد شده است؛ همه ما بر سر سفره امام و شهدا نشسته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند در ادامه اذعان داشت: انتظار داریم آنچه که گذشتگان و خَلَف صالح که شهدا باشند به ارمغان گذاشتند را پاس بداریم و حفظ کنیم؛ می توان با هوشیار بودن و حضور در تمام نقاط شهر از این میراث محافظت کرد تا اگر دشمن بخواهد شهر و منطقه را نا امن کند حضور شما را ببیند و عقب بنشیند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: شهروندانِ ما یقیناً به حساب تلاش نیروهای مسلح اعم از ناجا و سپاه در شهر، با آرامش زندگی می کنند؛ کار نیروهای نظامی و بسیجی کارِ شهید حسین فهمیده ها و شهید بهنام محمدی ها است که در جنگ و جبهه جان خود را فدا کردند و ما امروز باید با حضور در تمام نقاط شهر یادِ آن عزیزان را زنده نگه داریم؛ اگر اسماً شهید بهنام محمدی ها و شهید حسین فهمیده ها نیستیم ولی راه و روش آنان در وجود ما جریان دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا