سرگرد پاسدار حیدری منش:

کانون آینده سازان انقلاب اسلامی می تواند موتور پیشرانی برای گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب باشد

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: سند مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که خطاب به جوانان صادر شده و باید توسط جوانان توصیه های این بیانیه عملی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، در جمع فرماندهان واحدهای دانش آموزی شهرستان، تصریح کرد: برنامه ریزی برای بهتر برگزار کردن برنامه های هفته بسیج دانش آموزی ضروری است؛ اهمیت شناخت سیره شهدای دانش آموز و تاکید بر ایام الله هایی که بر رشادت ها و جهاد دانش آموزان می پردازد جزو مهم ترین وظایف خادمین بسیج در بسیج دانش آموزی است.

وی افزود: سند مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که خطاب به جوانان صادر شده و باید توسط جوانان توصیه های این بیانیه عملی شود.

سرگرد حیدری منش خاطرنشان کرد: مسئولین واحدهای بسیج دانش آموزی باید زمینه را برای اجرای توصیه های بیانیه گام دوم توسط آینده سازان این کشور ایجاد کنند و همچنین کانون آینده سازان انقلاب اسلامی با ظرفیت های خوبی که در اختیار دارد می تواند موتور پیشرانی برای گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد ظرفیت های لازم برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری در این حوزه ارزشمند و آینده ساز باشد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: دانش آموزان ما امروز در راستای ایجاد روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن باید آموزش های لازم را ببینند.

وی در پایان اشاره داشت: امروز دشمن با برنامه های مختلفی قصد آسیب رساندن به روحیه و توان جوانان کشور را دارد و از این جهت باید تلاش کنیم توطئه های دشمن را ناکام بگذاریم و ظرفیت های لازم را برای تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا