حجت الاسلام حیدری:

کلید فتح خرمشهر، اخلاص لله و توکل علی الله بود/ مهم‌تر از انقلابی بودن، انقلابی ماندن و ثبات قدم در مسیر است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: بر اساس روایت امام صادق علیه السلام، انسان مخلص انتظار تعریف و ستایش از مردم ندارد؛ کسی که برای خدا کار کند، خسته نمی‌شود؛ این مجلس انقلابی است چرا که با شعارهای انقلابی وارد شدند و مردم هم بخاطر همین جهت گیری رأی دادند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، گفت: کسی که خدا را ناظر و شاهد بداند، گناه و معصیت نمی‌کند و کار را خالص برای خدا می‌کند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: بر اساس روایت امام صادق علیه السلام، انسان مخلص انتظار تعریف و ستایش از مردم ندارد.

وی تصریح کرد: کلید فتح خرمشهر، اخلاص لله و توکل علی الله بود؛ کسی که برای خدا کار کند، خسته نمی‌شود.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: اگر در عرصه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… با اخلاص و توکل وارد شویم پیروز خواهیم شد.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه بیان داشت: این مجلس انقلابی است چرا که با شعارهای انقلابی وارد شدند و مردم هم بخاطر همین جهت گیری رأی دادند.

وی اذعان داشت: مهمتر از انقلابی بودن، انقلابی ماندن و ثبات قدم در مسیر است.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: مردمی بودن و ساده زیستی، اجتناب از فساد تبعیض در خود و دیگران، مسئولیت پذیری و امانتداری، دنبال حل مشکلات اساسی و اصلی کشور بودن، پایبندی به قانون اساسی و همکاری صمیمانه در مدیریت کشور، از شاخص‌های نماینده انقلابی است.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان محترم مجلس باید مسئولیت قوانین که تصویب می‌کنند بپذیرند و از هجمه و فشار رسانه ها نترسند و برای مردم تبیین کنند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: تفکیک قوا از اصول اساسی قانون اساسی است و دخالت و فشار در عزل و نصب مسئولان اجرایی به خلاف انقلابی گری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا