کمبود آرد در فیروزکوه

رییس اتحادیه نانوایان فیروزکوه دلایل کمبود آرد را به جهت کمبود سهمیه آرد فیروزکوه و بیشتر شدن مصرف نان به جهت گرانی های اخی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علیرضا نیک پناه رییس اتحادیه نانوایان شهرستان فیروزکوه در گفت و گو با خبر نگار دیمه نیوز در خصوص کمبود آرد در این شهرستان اظهارکرد: فیروزکوه پیوسته مشکل کمبود آرد را داشته است زیرا همیشه سهمیه فیروز‌کوه برای آرد را به نسبت جمعیت، کم در نظر گرفتند چرا که ما در فیروزکوه ۴۵ هزار نفر جمعیت ثابت برای نان داریم و علاوه بر این رهگذرانی که از منطقه فیروزکوه عبور می کند نان خود را از فیروزکوه تامین می کنند.

وی افزود: هم اکنون مشکل نبود آرد جدی تر شده چرا که وضعیت سهمیه آبان‌ماه ما نسبت به اول سال نصف شده است و به شهرستان فیروزکوه و تمامی روستاها به طور کل در آبان ماه ۲۰۰ تن آرد می دهند در حالی که به فیروزکوه چهار ماه ۴۰۰ تن چهار ماه ۳۰۰ تن آرد تعلق گرفت و گاهی به نانوا‌های ما فقط دو کیسه آرد می‌رسد و این عزیزان مجبورند آرد خود را به صورت قاچاق تهیه کنند و با هزینه های الان اصلا برای این عزیزان صرفه اقتصادی ندارد.

رییس اتحادیه نانوایان شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: مشکلی که به سبب گرانی‌های اخیر پیش آمده این است که به خاطر گرانی اقلام خوراکی مصرفی مردم مثل برنج، مردم بیشتر به مصرف نان روی آوردند و مصرف نان بیشتر شده چرا که قیمت نان کمتر دستخوش تعییر شده و قشر ضعیف راحت تر آن را تهییه می کنند و همین امر موجب افزاش مصرف نان وکمبود آرد میشود.

نیک پناه در پایان گفت: مسئله دیگری که مارا به مشکل می اندازد اینست که شرکت های حمل و نقل، آرد را برای ما به موقع نمی آورند و تاخیر دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا