کمبود آرد در نانوایان فیروزکوه برطرف شد

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان فیروزکوه با اشاره به کمبود آرد در حدود ۱۸ نانوایی شهری و روستایی این شهرستان اعلام کرد: در جلسه اخیر شورای آرد و نان شهرستان فیروزکوه این مشکل بررسی و رفع مشکل شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهین خلیل ارجمندی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کمبود آرد در برخی نانوایان سطح شهرستان به ویژه در مناطق روستایی از خواسته مردم این شهرستان بود که این موضوع در جلسه کارگروه شورای آرد و نان شهرستان که در محل فرمانداری فیروزکوه برگزار شد مطرح و نسبت به رفع این مشکل اقدام شد.

وی افزود: قرار شد از اول دی ماه ۲۵ تن آرد مازاد به سهمیه شهرستان فیروزکوه اختصاص پیدا کند تا کمبود آرد در این شهرستان برطرف شود.

معاون فرمانداری شهرستان فیروزکوه همچنین درباره تاخیر در نحوه بارگیری و رساندن آرد به نانوایان فیروزکوه نیز گفت: قرار است به زودی سامانه پایلا راه اندازی شود تا در نحوه بارگیری و تخلیه آرد در نانوایان با نظارت این سامانه انجام شود.

به گفته وی، در این سامانه می توانیم مشاهده کنیم که کامیون آرد چه زمانی از کارخانه آرد بارگیری می شود و چه زمانی به نانوایی ها تحویل داده می شود که با راه اندازی این سامانه مشکل تاخیر در رساندن آرد به نانوایی ها نیز برطرف خواهد شد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا