معاون برنامه ریزی و امور اداری مالی فرماندار فیروزکوه:

کمک های مومنانه در ایام الله دهه فجر/لزوم رعایت پروتوکل های بهداشتی در برنامه های فرهنگی

خلیل ارجمندی گفت: یکی از برنامه ریزی های انجام شده برای کمک های حمایتی و مومنانه در طول ایام الله فجر به نیازمندان در سطح شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهین خلیل ارجمندی، معاون برنامه ریزی و امور اداری مالی فرماندار فیروزکوه، در خصوص جمع بندی نهایی برنامه های دهه مبارک فجر تصریح کرد: باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های دهه فجر را به نحو مطلوب انجام داد و از تمامی ابزارها و شیوه ها برای پررنگ تر کردن برنامه های دهه فجر استفاده کنیم.

معاون برنامه ریزی و امور اداری مالی فرماندار بر کامل بودن پروژه ها برای بهره برداری در این ایام تاکید و بیان کرد: برنامه ها باید به نشاط سیاسی و اجتماعی مردم بیفزاید و زمینه تقویت وحدت را فراهم کند؛ باید سبقه مردمی در دهه فجر و برنامه های آن پررنگ باشد و اجرای برنامه های دهه فجر منجر به تقویت همبستگی ملی شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه ها مهم تر از تدوین آنهاست، اظهار کرد: یکی از برنامه ریزی های انجام شده برای کمک های حمایتی و مومنانه در طول ایام الله فجر به نیازمندان در سطح شهرستان است که مقرر شد توسط ادارات کمیته امداد، هلال احمر، اداره بهزیستی، اداره اوقاف و شهرداری فیروزکوه صورت گیرد.

خلیل ارجمندی در پایان تاکید کرد: همچنین بناست ادارات نسبت به فضا سازی و آذین بندی مراکز اداری خود در ایام الله فجر اقدام کنند و کلیه برنامه فرهنگی، عمرانی ایام الله فجر و رژه خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت پروتکل بهداشتی کرونا در سطح شهرستان عملیاتی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا