امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

گام اصلی در تحقق “ایران قوی”، حضور باشکوه مردم در انتخابات و روی کارآمدن دولت جوان و انقلابی است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: راه حل مشکلات کشور، کار جهادی، تکیه بر ظرفیت های داخلی و تحقق “ایران قوی” است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پیام جمعه این هفته گفت: حضرت خدیجه سلام الله علیها، با نثار همه ثروت خویش در راه اسلام، حق بزرگی بر گردن مسلمانان دارد.

امام جمعه فیروزکوه افزود: حضرت خدیجه، تنها یک همسر نبود، بلکه در حقیقت، یار و همراه و بازوى صادقى براى پیامبر اکرم (صلّى ‌الله علیه ‌و آله) به شمار مى رفت.

وی تصریح کرد: کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، پیروی از سیره زندگی کریم اهل بیت امام مجتبی علیه السلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه گفت: بعد از حادثه نطنز، رژیم صهیونیستی با ضربات سنگینی که متحمل شد، به خوبی فهمید که دوران بزن در رو تمام شده است؛ البته باید هنوز منتظر جواب قاطع و دندان شکن و پشیمان کننده باشد.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی دنبال این هستند که با یک مذاکره فرسایشی “کاهش تحریم ها و تعلیق آنها” را به جای “لغو کامل تحریم ها” به تیم مذاکره کننده کشورمان تحمیل کنند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: سیاست قاطع ایران، لغو کامل تحریم ها و راستی آزمایی در صحنه عمل است؛ نباید فریب وعده‌های پوچ کشورهای غربی را خورد.

وی اظهار داشت: تجربه برجام نشان می‌دهد که دل بستن به مذاکره و رفع تحریم، از موضع ضعف جواب نمی‌دهد؛ راه حل مشکلات کشور، کار جهادی، تکیه بر ظرفیت های داخلی و تحقق “ایران قوی” است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان گفت: گام اصلی در تحقق “ایران قوی”، حضور با شکوه مردم در انتخابات و روی کارآمدن دولت جوان و انقلابی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا