فرماندار شهرستان فیروزکوه:

گردشگری در کنار صنعت مبنای توسعه شهرستان فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: شهرستان فیروزکوه با ظرفیت و پتانسیل های سرآمد گردشگری می تواند محور توسعه و آینده گردشگری استان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه در کارگروه گردشگری شهرستان گفت: شهرستان فیروزکوه با ظرفیت و پتانسیل های سرآمد گردشگری می تواند محور توسعه و آینده گردشگری استان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر اینکه نقاط قوت و ضعف حوزه گردشگری شناسایی شود، تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در شهرستان می بایست مطالبه گر بوده و با برنامه ریزی مناسب و کاربرد اولویت های حوزه گردشگری نارسایی های این حوزه را شناسایی کند.

وی ادامه داد: از آنجا که گردشگری در کنار صنعت مبنای توسعه شهرستان فیروزکوه بشمار می رود، اداره کل میراث فرهنگی استان تهران طبق مصوبات جلسات کارگروه مقرر شد در نخستین گام نسبت به ایجاد زیرساخت های مناسب جهت رفاه حال گردشگران اقدام کند که تا کنون در این زمینه اقدام خاصی صورت نگرفته است.

جمارانی هم چنین اذعان داشت: از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران انتظار داریم با یک همت و عزم جدی با نگاه دغدغه مند نسبت به ساماندهی اماکن گردشگری و تقویت این حوزه در شهرستان فیروزکوه اقدام کند تا کارهای معطل مانده در این حوزه جبران شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه صنعت گردشگری را یکی از مولفه ‌های اقتصادی و زود بازده در مسیر توسعه دانست و خاطر نشان کرد: دستگاه ها می بایست با استفاده از ظرفیت های موجود با هم افزایی و تعامل با جدیت نسبت به حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه حوزه گردشگری و ایجاد اشتغال اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا