گلباران مزار مطهر شهدای روستای بادرود از توابع شهرستان فیروزکوه

همزمان با روز بزرگداشت شهدا مزار مطهر شهید هوشنگ درویش متولی از شهدای کارمند بنیاد شهید و شهدای روستای بادرود با حضور مسئولین شهرستان فیروزکوه گلباران شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با روز بزرگداشت شهدا مزار مطهر شهید هوشنگ درویش متولی از شهدای کارمند بنیاد شهید و شهدای روستای بادرود با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه، سرهنگ غلامعلی درویش متولی فرمانده سپاه، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدی مشاور فرماندار، گلباران قبور شهدا انجام و با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام تجدید پیمان شد.

غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم معنوی، اذعان داشت: غبار روبی از مزار شهدا جلوه ای از سپاس همه هموطنان قدرشناس از انسان های بزرگی است که با خون پاک خویش غبار ظلم و وابستگی را از چهره ایران اسلامی زدودند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را تحقق بخشیدند.

وی تصریح کرد: امروز مردم قدرشناس ایران اسلامی با رعایت توصیه های بهداشتی با حضور در جوار شهدا برای ادای احترام به این دلاوران حماسه خواهند آفرید.

گفتنی است شهید هوشنگ درویش متولی متولد سال ١٣۴٢ روستای بادرود، از جانبازان ٧٠٪‏ و از کارمندان بنیاد جانبازان بوده اند که به علت عوارض جانبازی در مورخ ١٣٧١/١٢/٢ به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا