امام جمعه فیروزکوه:

یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، ایجاد تعاون بین مردم و به میدان آوردن نیروهای مردمی است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: یکی از راه حل های اساسی برای استقرار عدالت و شکوفایی اقتصاد کشور، فعال کردن و تقویت تعاونی ها است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته، گفت: انسان مؤمن به یک میزان، هم به رحمت خدا امید دارد و هم از عقوبت الهی می‌ترسد.

وی اذعان داشت: عزاداران و عاشقان امام حسین علیه السلام، نسبت به رعایت حق الناس اهتمام داشته باشند.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه بیان داشت: هفته تعاون را به ریاست و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه تبریک عرض میکنم؛ یکی از راه حل های اساسی برای استقرار عدالت و شکوفایی اقتصاد کشور، فعال کردن و تقویت تعاونی ها است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، ایجاد تعاون بین مردم و به میدان آوردن نیروهای مردمی است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه عنوان کرد: چهار شرط مهم جمهوری اسلامی برای امضای برجام، تضمین کافی، راستی آزمایی، رفع تحریم به صورت پایدار و بسته شدن پرونده های ادعایی علیه ایران است.

وی در ادامه گفت: نا آرامی های اخیر در عراق، نشان داد که تبعیت از ولایت و وحدت و همدلی رمز آرامش کشور است و به فرموده امام عظیم الشأن، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: دلدادگان ابا عبدالله الحسین علیه السلام، در پیاده روی اربعین خود را به معشوق می‌رسانند و بزم عاشقی برپا می‌کنند؛ خوشا به حالشان!

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: موکب شهید بلباسی به نمایندگانی از مردم شهرستان فیروزکوه در خدمت زوار امام حسین علیه السلام است؛ مردم می‌توانند با کمک های نقدی خود در این ثواب عظیم مشارکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا