امام جمعه فیروزکوه:

یکی از فلسفه های مهم قیام عاشورا، اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود

امام جمعه فیروزکوه گفت: آیا در شأن مردم مؤمن و ولایت‌ مدار فیروزکوه است که در یک روستایی، مجلس عزای امام حسین علیه السلام برپا باشد، و در چند قدمی آن مجلس، عده ای گردشگر نما،‌ به هنجارشکنی بپردازند؟!

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان، درباره برخورد با ناهنجاری‌ها در مناطق گردشگری گفت: مقابله با ناهنجاری‌های مناطق گردشگری وظیفه همه ما است؛ علما، بسیجیان و همه مؤمنین وظیفه دارند.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: آیا در شأن مردم مؤمن و ولایت مدار فیروزکوه است که در یک روستایی، مجلس عزای امام حسین علیه السلام برپا باشد. و در چند قدمی آن مجلس، عده ای گردشگر نما،‌ به هنجارشکنی بپردازند؟! مردم متدین هر روستا با محوریت پایگاه بسیج اقدام به امر به معروف کنند، همیشه نباید انتظار داشت که برخورد انتظامی بشود.

وی خاطر نشان کرد: اگر نسبت به ناهنجاری های جامعه بی تفاوت باشیم، برکت از زندگی خواهد رفت.

حجت الاسلام حیدری افزود: پیشنهاد این است که دلسوزان هر روستا با محوریت پایگاه بسیج، گروه های مردمی برای مقابله با هنجارشکنی‌ها در هر روستا تشکیل بدهند.

حجت الاسلام حیدری درباره ساخت واکسن ایرانی اظهار داشت: امروز واکسن یک کالای استراتژیک است، نه کالای تجاری و با پول به ما نمی‌دادند؛ لذا اقدام به ساخت واکسن ایرانی یک ضرورت بود.

وی تصریح کرد: علت تاخیر در تولید واکسن برکت، این بود که مجوز ساخت با چهل روز تأخیر صادر شد؛ لذا خط تولید اول با حدود چهل روز تأخیر به بهره برداری رسید.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه گفت: هزینه ساخت واکسن ایرانی، یک میلیارد دلار نیست، بلکه ۱۶۰ میلیون دلار، از ایجاد زیرساخت تا تولید انبوه است؛ این زیرساخت باقی می‌ماند و در ادامه، هزینه به شدت کاهش می‌یابد؛ لذا برای کشور خیلی به صرفه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا