سرگرد پاسدار حیدری منش خبر داد:

۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در فیروزکوه

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: در ستاد هفته بسیج شهرستان فیروزکوه ۱۱۰ برنامه برنامه‌ریزی شده است که در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون اقشاری بسیج اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج تصریح کرد: بسیج همواره در تمام عرصه‌ها در میدان بوده است، با این رویکرد شعار هفته بسیج سال ۱۴۰۰، بسیج پاره تن مردم است، انتخاب شده است.

وی در خصوص برنامه‌های این هفته در فیروزکوه بیان داشت: در ستاد هفته بسیج شهرستان فیروزکوه ۱۱۰ برنامه برنامه‌ریزی شده است که در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون اقشاری بسیج اجرا می‌شود؛ این برنامه‌ها از ۲۹ آبان با حضور و پیگیری بسیجیان آغاز می‌شود و تا ۵ آذر ادامه دارد.

سرگرد پاسدار حیدری منش ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، افتتاح برنامه‌های مربوط به سازندگی، آبرسانی به مزارع و باغات، برنامه‌هایی در فضای مجازی، مسابقات ورزشی والیبال و فوتسال، رزمایش ثامن الائمه، رزمایش اقتدار بسیج، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب آبروی محله و افتخار کوچه ها و غیره از جمله برنامه های طرح ریزی شده در این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطرنشان کرد: با نگاه به اینکه سند راهبردی ده ساله بسیج را که مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تهیه شده، در این هفته آغاز خواهیم کرد و برنامه ریزی می‌کنیم با اجرای برنامه‌هایی همچون مسابقه کتابخوانی، برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی بتوانیم گامی را در راستای نگاه اعتقادی بسیج و تفکر انقلابی بسیج برداریم؛ در کنار این برنامه‌های جهادی خدمت رسانی و برنامه‌هایی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و همچنین کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در قالب گشت‌های محله‌محور داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا