سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه:

۲۵ اثر هنری در نمایشگاه خوشنویسی به صورت مجازی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت دفاع مقدس و با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و رشادت ‌های رزمندگان اسلام در طول مدت جنگ این نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص نمایشگاه خوشنویسی در فضای مجازی گفت: به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت دفاع مقدس و با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و رشادت ‌های رزمندگان اسلام در طول مدت جنگ این نمایشگاه برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در ادامه اذعان داشت: آثار نمایشگاه خوشنویسی مجازی نتیجه تلاش و زحمات هنرمند بومی شهرستان امید فیروزنیا است که تا کنون برگزاری چندین نمایشگاه جمعی و انفرادی را در کارنامه هنری خود دارد؛ این هنرمند بومی شهرستان مدیر آموزشگاه هنری خوشنویسی مشق ناب است که یک دوره نیز مسئولیت انجمن خوشنویسان شهرستان را برعهده داشت.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه مجازی بیش از ۲۵ اثر هنری با مضامین قرآنی، احادیث و شهادت در قالب خطوط نستعلیق، شکسته و ثلث به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا