حسینی رمدانی:

۳۸۰ مترمربع دیوارکشی غیرمجاز در بستر رودخانه نم‌رود تخریب شد

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه گفت: این عملیات با اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه و در معیت ماموران نیروی انتظامی منطقه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر حسینی رمدانی، سرپرست امور منابع آب فیروزکوه در خصوص رفع تصرف از رودخانه نمرود تصریح کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی واحد آب های سطحی و واحد حقوقی، ۳۸۰ مترمربع دیوارکشی غیر مجاز در بستر رودخانه نم‌رود تخریب شد.

وی در ادامه افزود: این عملیات با اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه و در معیت ماموران نیروی انتظامی منطقه انجام شد.

حسینی رمدانی همچنین خاطرنشان کرد: طی این عملیات دیواری به طول حدود ۳۸۰ متر مربع که به صورت غیر مجاز در بستر رودخانه نم‌رود بنا شده بود طی یک روز کاری رفع تصرف شد.

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه در خصوص اقدامات این امور در جهت حفاظت از رودخانه ها بیان داشت: در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آب های سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها، گروه گشت و بازرسی این امور بطور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض شناسایی هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در بستر رودخانه ها و مسیل ها فوراً اقدامات قانونی لازم جهت رفع تصرف صورت می گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: رودخانه ها یکی از مهمترین منابع تامین آب شرب و تغذیه کننده سفره های آب زیرزمینی می باشدکه باید از آنها به عنوان انفال عمومی و ثروت ملی حفاظت کرد تا شرایط لازم و کافی جهت عبور ایمن جریان آب و سیلابهای احتمالی فراهم باشد.

حسینی رمدانی در پایان اشاره داشت: امور منابع آب شهرستان فیروزکوه با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه منابع آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا