۳ کشته و مصدوم بر اثر برخورد تریلر با پراید در محور فیروزکوه

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بامداد امروز یک دستگاه تریلر در محور فیروزکوه پس از برخورد با گاردریل و انحراف به لاین مخالف به شدت با یک دستگاه خودرو پراید برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مقیمیان، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بامداد امروز یک دستگاه تریلر در محور فیروزکوه پس از برخورد با گاردریل و انحراف به لاین مخالف به شدت با یک دستگاه خودرو پراید برخورد می‌کند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه اذعان داشت: تریلر حاوی بار قیر بود؛ پس از دریافت گزارش توسط مرکز کنترل فرماندهی و پشتیبانی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران یک تیم نجات به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد در این حادثه دو نفر مصدوم و متأسفانه راننده تریلر جان خود را از دست داده بود.

مقیمیان هم چنین افزود: تیم اعزامی، عملیات نجات را به همراهی آتش‌نشانی انجام و دو نفری که آسیب دیده بودند از خودرو پراید خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی خاطر نشان کرد: راننده تریلر که جان خود را بر اثر جراحت زیاد از دست داده بود، رها سازی و تحویل عوامل انتظامی شد.
این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: حادثه به دلیل تاریکی منطقه و پخش شدن قیر داغ در سطح جاده، عملیات نجات را دچار کندی کرده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا