۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای فیروزکوه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: در ایام هفته دولت طرح های عمرانی آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، رحمت اله محمدی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، با اشاره به یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: یکپارچه‌سازی موجب هم افزایی در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب استان به ویژه تسریع در تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران تکمیل مجتمع آبرسانی مهاباد ۲ را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد و پیشرفت فیزیکی این پروژه را تا کنون ۴۰ درصد اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: در ایام هفته دولت طرح های عمرانی آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه شامل لاسم چشمه، امیریه، سرانزا، کمند، شیخ وزراء، کلارخان بالا و پایین، گورسفید، کرک وانه، کندیان، سیاه ده، میهن، طرود، طارن و سرمندیان افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آنها ۱۵ روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره ‌مند می‌شوند.

محمدی اعتبار این مجتمع آبرسانی را ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد که از محل صندوق توسعه ملی تامین می گردد.

مدیر عامل شرکت آبفای شرق در ادامه طرح های آبرسانی به روستاهای شهرستان فیروزکوه را شامل احداث ۴ باب مخزن بین راهی با ظرفیت کل ۵۳۰۰ مترمکعب، احداث ۴ ایستگاه پمپاژ بین راهی به ظرفیت ۱۲۰لیتر در ثانیه و اجرای ۷۷ کیلومتر خط انتقال اصلی و فرعی آب (چدن داکتیل با قطر ۳۵۰ میلیمتر و فشار کار ۲۵ اتمسفر) اعلام کرد و یادآور شد: بهره برداری از این پروژه موجب بهبودی وضعیت تامین آب در روستاهای فوق شده و آب با فشار مناسب به تمام مناطق روستا خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا