۵۴ درصد از دستگاه های اجرایی شهرستان در سال ۹۸ به تعهدات اشتغال خود عمل کردند

معاون برنامه ریزی فرماندار گفت: در سال ۹۸ حدود ۵۴ درصد از دستگاه های اجرایی شهرستان به تعهدات اشتغال خود عمل کردند و در سامانه رصد ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهین خلیل ارجمندی، معاون برنامه ریزی فرماندار، با تاکید بر اهمیت موضوع پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا و لزوم حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی از مشاغل آسیب پذیر گفت: کلیه دستگاه‌ های اجرایی نسبت به اخذ کد کاربری جهت گزارش گیری و بررسی طرح ها در سامانه کارا از اداره کل مربوط خود اقدام کنند.

خلیل ارجمندی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۱۸ کارگاه در شهرستان فیروزکوه جهت تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت نام کردند، افزود: در همین راستا ادارات مکلف هستند با توجه به تسهیلاتی که دولت در این زمینه در نظر گرفته است به جامعه هدف خود در خصوص دریافت تسهیلات مربوط به شیوع بیماری کرونا برای افراد آسیب پذیر اطلاع رسانی کنند تا نسبت به ثبت نام در سامانه کارا (جهت تسهیلات کرونا) اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ حدود ۵۴ درصد از دستگاه های اجرایی شهرستان به تعهدات اشتغال خود عمل کردند و در سامانه رصد ثبت نام کردند که امیدواریم در سال جاری با توجه به تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده دستگاه های اجرایی مرتبط بتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا