رئیس اداره اوقاف شهرستان فیروزکوه:

۶۱۲ موقوفه در فیروزکوه/ ۸۰ درصد نیات موقوفات مربوط به تعزیه اباعبدلله الحسین (ع) است

رییس اداره اوقاف شهرستان فیروزکوه گفت: فیروزکوه دارای ۶۱۲ موقوفه است که بیش از ۸۰ درصد نیات موقوفات واقفین خیر اندیش در شهرستان مربوط به تعزیه اباعبدلله الحسین (ع) می باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام محمد خلیلی سوادکوهی رییس اداره اوقاف شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: به خاطر شرایط کرونایی کشور و با توجه به این که بیش از ۸۰ درصد نیات موقوفات واقفین خیر اندیش در شهرستان مربوط به تعزیه اباعبدلله الحسین (ع) می باشد این اداره با همکاری سپاه و سایر نهاد های انقلابی در انتهای ماه صفر اقدام به پخش ۴۰۰ بسته غدایی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان می کند.

وی گفت: علاوه بر این ما در طرح مهر تحصیلی پک های تحصیلی برای دانش آموزان به تفکیک دوره ابتدایی و متوسطه و دبیرستان در نظر گرفتیم که انشالله در بین دانش آموزان نیازمند پخش خواهیم کرد.

رییس اداره اوقاف شهرستان فیروزکوه با تاکید بر این که فیروزکوه دارای ۶۱۲ موقوفه است، عنوان کرد: سعی این اداره بر این است که نسبت به سرمایه گذاری موقوفات مستعد قابل سرمایه گذاری با همکاری سرمایه گذاران اقدام کند و این اداره برای جذب سرمایه گذار برای امور اقتصادی در زمین های موقوفه اعلام آمادگی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا