۷ مصدوم و ۲ فوتی در حادثه تصادف زنجیره ای محور دماوند – فیروزکوه

در پی تصادف زنجیره ای در محور دماوند – فیروزکوه، ۷ نفر مصدوم و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، اظهار کرد: شب گذشته و در ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه شب گذشته در محدوده روستای سید آباد واقع در محور دماوند – فیروزکوه، ۷ خودرو به صورت زنجیره ای به شدت با یکدیگر برخورد می کنند.

وی افزود: با توجه به درخواست پشتیبانی اورژانس به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان تهران، بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امین آباد فیروزکوه به محل حادثه اعزام می شوند.

فتحی بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه مشخص می شود، این حادثه ۷ مصدوم دارد که دو نفر از هموطنان به دلیل جراحات بالا و قبل از رسیدن نیروهای امدادی، جان خود را از دست می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عملیات امداد و نجات آغاز و در ابتدا سه نفر از مصدومان توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

فتحی تصریح کرد: سه نفر از این افراد در خودرو محبوس شدند و با همکاری آتش نشانی، رها سازی و جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

وی افزود: پس از عملیات رهاسازی این سه نفر به علاوه یک حادثه دیده دیگر تحویل عوامل اورژانس داده شدند تا به مرکز درمانی انتقال داده شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان کرد: دو نفر فوتی نیز پس از اقدامات لازم تحویل عوامل انتظامی شدند.

فتحی توصیه ای برای رانندگان داشت و ادامه داد: در چند وقت اخیر شاهد بارش باران و برف در محورهای استان تهران هستیم و با توجه به وضعیت جغرافیایی کوهستانی شهرستان های دماوند و فیروزکوه، از تمامی رانندگان درخواست داریم تا در مواقع بارندگی و لغزندگی محورها، ضمن حفظ سرعت مطمئنه، فاصله ایمن را نیز نسبت به سایر خودروها رعایت و در صورت بروز حادثه می توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا