۹۰هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران در آستانه صدور اسناد تک برگ

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از قرار گرفتن در آستانه صدور اسناد تک برگ برای ۹۰هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایسنا، حسن ردایی در حاشیه برگزاری سی و یکمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه با بررسی و رفع موانع پیش روی ۳۴ پلاک ثبتی واقع در شهرستان‌های ری، تهران، ورامین، دماوند و فیروزکوه حدود ۹۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران در آستانه صدور اسناد تک برگ کاداستر قرار گرفته است.

ردایی با بیان این مطلب افزود: از این میزان حدود ۶۵ هزار هکتار مربوط به شهرستان‌های ری، تهران و ورامین و مابقی مربوطه به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه می‌باشد که مراحل اجرایی صدور اسناد تک برگ کاداستری در حال انجام است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران بیان داشت: در این جلسه یک فقره سند تک برگ به میزان ۱۵۵۰ هکتار مربوط به اراضی ملی پلاک گل رودبار شهرستان دماوند و یک فقره دیگر به میزان ۴۵۰ هکتار مربوط به اراضی ملی رحمت آباد شهرستان ورامین به کارگروه تحویل داده شد.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران، مسئولان منابع طبیعی و ثبت اسناد شهرستان‌های مربوطه و دیگر اعضا این کارگروه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا