آرمان نام آور، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه

آرمان نام آور، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه با حضور در مجموعه پایگاه خبری دیمه نیوز از خود، برنامه ها و اهداف خود گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، آرمان نام آور، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه، متخصص علوم مدیریت و کامپیوتر است.

آرمان نام آور، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه با اشاره به حضور در عرصه انتخابات تصریح کرد: حضور در عرصه انتخابات را تکلیفی اجتماعی و علاقه مندی به خدمت و آب و خاک و مردم شهر خود می دانم؛ آمده ام بگویم می توانم، برنامه دارم، نیروی جوانی و عشق به شهرم مرا به این عرصه فراخواند.

وی در ادامه افزود: مبنای کار من بر اساس قانون مداری است و با تشکیل کمیسیون های تخصصی و استفاده از نظرات مشاوران و نخبگان شهر تصمیمات مهم را اتخاذ نمایم؛ همچنین به دور از فضای سیاسی و گروه گرایی سعی دارم تا فرصتی برای رشد و تعالی شهر و خدمت به مردم بوجود آوریم.

نام آور با تاکید بر این که شوراها خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند، اشاره داشت: تقویت مدیریت های محلی از برنامه های پیشرفت هر شهری است.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه در توضیح برنامه های خود بیان کرد: درآمد پایدار و هزینه آن در پروژه های کارشناسی شده عمرانی اولویت دارد؛ بر کسی پوشیده نیست شهرداری ها با منابع اندک دولتی و با سایر منابع محلی حاصل از عوارض و جریمه هزینه های جاری و عمرانی خود را تامین می کند؛ با عنایت به این که تخصص اینجانب مدیریت می باشد به کمک نیروی جوانی و ایده های جدید و همچنین مشاوره از نخبگان شهرم و الگوبرداری از شهرهای موفق کشور، گام های موثری در تامین درآمد پایدار برای شهرداری فیروزکوه برداریم.

وی ادامه داد: مجتمع تجاری که در زمین شهرداری فیروزکوه بنا شده است، اقدام درست و بجایی بود که در شورای ادوار گذشته انجام شد که در دوره جدید با احداث مجتمع های تجاری بیشتر و استفاده از ظرفیت های بالقوه شهرستان مانند زمین های در مجاورت خیابان ۴۵ متری، جهت احداث واحدهای تجاری باید برای اخذ منابع درآمدی پایدار قدم برداشت؛ همچنین برگزاری جلسات متعدد کمیسیون توافقات برای سازندگان مسکن و راه های تسهیل ساخت و ساز برای مسکن و اخذ منابع مورد نیاز برای شهرداری جهت تامین درآمد شهرداری یکی دیگر از اقدامات برای تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری است.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه بیان داشت: تعامل با سایر ادارات من جمله اداره آب و فاضلاب، مخابرات و غیره برای جهت اخذ به موقع درآمد حاصل از این ادارات به موجب قانون است که در وصول درآمد پایدار بسیار نقش دارد؛ موضوع دیگر جذب توریست و سرمایه گذار و تسهیل قوانین جهت انجام سرمایه گذاری جهت احداق پمپ بنزین، سی ان جی و سایر اقداماتی که در جهت اخذ درآمد پایدار اهمیت دارد.

نام آور اظهار داشت: اولویت اول کاری من در شهرک دشت ناصر فیروزکوه است که این شهرک تاکنون در اختیار بنیاد مسکن و سازمان مسکن و شهرسازی و سایر ادارت بوده که به همت شهرداری حدود یک سال در اختیار شهرداری فیروزکوه قرار گرفته است که اقدامات لازم برای شهرک به حد توان شهرداری در این فرصت کم صورت گرفته است؛ تمرکز شهرداری و شورای شهر در درجه اول باید به این شهرک باشد. اقداماتی همچون جدول گذاری، آسفالت، تعمیر معابر و ایجاد خطوط ثابت تاکسیرانی و روشنایی معابر و ایجاد فضای سبز در دو طرف خیابان این شهرک مراکز خرید و میوه و تره بار و پوشاک و نانوائی های متعدد و مجتمع های تجاری و ایجاد مشوق هایی جهت ورود سرمایه گذاران به این شهرک را باید ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات متعدد با ادارات مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و مدیرعاملان شرکت های تعاونی جهت اخذ پایان کار و سند مالکیت گامی دیگر در این امر است؛ افرادی که من را می شناسند می دانند حرف های من با عمل همراه است و همیشه متعهد و وام دار شهروندان عزیز هستم؛ خدمت به مردم عزیز اولویت اول من است.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه به ایجاد بازارچه محلی جهت فروش محصولات کشاورزی، دامداری و صنایع دستی اشاره و اذعان کرد: این امر در راستای ایجاد اشتغال جوانان شهرستان خواهد بود که با فروش محصولات محلی بدون واسطه و با منابع پائین کسب درآمد شود؛ نکته دیگر ایجاد چند پارکینگ عمومی شهری جهت تسهیل در عبور و مرور و کاهش شلوغی و ترافیک شهری است که به صورت مدرن طبقاتی باشد که هم رفاه شهروندان را در پی داشته باشد و هم این که باعث درآمد ثابت برای شهرداری شود.

نام آور بیان داشت: گام اول در اجرای هر کار بزرگ و فکر و خلاقیت است که شهروندان باید توجه کنند شهرداری نیز از این امر مستثنی نیست و باید از فکر و خلاقیت جوانان شهر استفاده شود؛ لذا با ایجاد اتاق فکر و استفاده از نظرات و پیشهادات و ایده های جدید شهروندان که در محل شهرداری فیروزکوه ایجاد می کنیم نظرات و تجربیات کارشناسان و جوانان اهل فن را بدون واسطه بررسی و به نام آن فرد اجرایی می کنیم.

وی اظهار داشت: شهر برای شهروندان است، از کمک شهروندان باید برای اداره شهر استفاده شود؛ به مردم شهر اطمینان می دهم همواره در تمام محله های شهر علی الخصوص محله های محروم حضور یابم؛ در راستای حل مشکلات با جدیت تمام باید گام برداشت؛ شهر من شامل خیابان پاسداران، خیابان ۴۵ متری و شهرک ولیعصر نیست؛ شهرداری و شورای شهر مسئول محرومیت زدایی و ایجاد امکانات عادلانه در تمام نقاط شهری می باشد؛ مناطقی که به دلایل مختلف محروم واقع شدند مثل شهرک دشت ناصر، شهرک کوهسار، خیابان تختی و غیره در نظر گرفته شود و شورای اسلامی مربوط به تمام خیابان ها و محله های شهر است.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه گفت: استفاده از متدهای روز دنیا و الگوبرداری از شهرهای موفق کشور جهت زیباسازی و فضای سبز مدرن، ایجاد پارک بانوان و استخر روباز، احداث پیست دوچرخه سواری با استفاده از امکانات طبیعی بالقوه زیبای شهر جهت رفاه و زیبایی شهر تلاش کنم؛ استفاده از المان های ملی و مذهبی و محلی برای میادین شهر و ایجاد مکان مناسب برای سالمندان باید در نظر گرفته شود.

نام آور خاطرنشان کرد: تسریع در صدور جواز ساخت و همچنین اضافه کردن تراکم به موجب قانون، طرح کاربری اراضی در جهت کاهش قیمت زمین و مسکن را در پی دارد؛ بررسی طرح های تفصیلی افزایش بافت شهری نیز در برنامه من قرار دارد؛ اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کشوری و استانی است که با استفاده از بودجه مصوب و همچنین اتخاذ تصمیمات با سایر اعضای شورا جهت استفاده از سالن های ورزشی شهر با استفاده از منابع مصوب شهرداری و یا رایزنی با شرکت ها، اصناف و غیره جهت ایجاد روحیه ورزشکاری در راستای جلوگیری از وقوع جرم و اعتیاد جوانان است که ان شاالله برای امرو ورزشی مشاورین خوب و متخصصی را داریم که در صورت راهیابی به شورا از این مشاورین و تجربیات آنها استفاده می شود.

وی افزود: استفاده از پیمانکاران بومی برای امور عمرانی شهرداری اعم از فضای سبز، تعمیرات معابر، احداث ساختمان ها و نظافت شهرداری در راستای اشتغالزایی در جهت کاهش بیکاری شهروندان است؛ ایجاد سالن اجتماعات سرباز با امکانات لازم اعم از صندلی، سیستم صوتی و غیره جهت مراسمات ملی و مذهبی و اعیاد ملی و مذهبی است که در سال های گذشته شهردار محترم یک جشن ۹۰ سالگی برای شهرداری گرفت که خاطره خوبی برای شهروندان به یادگار گذاشت.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه بیان داشت: انتقال آب های سطحی حاصل از باران به سیستم فاضلاب شهری و ایجاد فاضلاب شهری در اولویت است؛ در منطقه کلفور تلاش خود را برای انتقال آب، برق و گاز و سایر خدمات شهری و آسفالت خیابان های اصلی و اخذ مجوزهای لازم و جلسات متعدد با ادارات مربوطه برای ایجاد منطقه توریستی کلفور و ایجاد باغ ویلاهای مدرن می کنم تا علاوه بر زیبایی شهر باعث شود سرمایه گذاران خارجی به این منطقه ورود کنند.

نام آور اذعان داشت: امیدوارم شاهد تحول شگرف در شهر باشیم؛ با شعار شهری آرمانی پا به عرصه انتخابات نهادم تا شهر خودر ا بسازم؛ آرمانی که در آن امکانات به عدالت بین محلات تقسیم شود و پروژه ها با اندیشه ای زیرکانه همراه باشد و حداکثر کارایی را داشته باشد، سرعت پیشرفت شهر بی نظیر شود؛ شبانه روز برای تعالی شهر می جنگم و خود را سرباز مردم می دانم؛ آمده ام خط مقدم جبهه سازندگی شهر را به کمک همشهریان با شعار شهر آرمانی تحقق دهم؛ هر آرمانی آرزو نیست، هدفی دست یافتنی است که با اعتماد شما به اینجانب حاصل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا