امام جمعه فیروزکوه:

آشنا کردن نسل جدید با دوران طلایی دفاع مقدس و انتقال آن،‌ رمز استمرار موفقیت‌های انقلاب اسلامی/ تضعیف نیروی انتظامی،‌ خیانت و گناه نابخشودنی است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: آشنا کردن نسل جدید با دوران طلایی دفاع مقدس و انتقال آن،‌ رمز استمرار موفقیت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است؛ حفظ اقتدار نیروی انتظامی بسیار مهم است، چرا که حفظ امنیت در گرو اقتدار انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه، گفت: والدین نسبت به تربیت فرزندان وظیفه دارند؛ برخی انحرافات و آسیب های جوانان، به خاطر کمبود محبت در خانه است.

وی خاطر نشان کرد: والدین باید فرزندان خویش را از جهت محبت ارضا کنند تا اسیر محبت کاذب نشوند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه در ادامه عنوان کرد: در این هفته رحلت جانگداز عالم ربانی و جلیل القدر حضرت آیت الله دریاباری را داشتیم که حقیقتا افتخار بزرگی برای مردم فیروزکوه بود و عمر شریف خویش را در راه اعتلای مکتب اهل بیت علیهم السلام سپری کرد.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: جنگ تحمیلی با اینکه یک تهدید بزرگ علیه ملت ایران بود، به یک فرصت بزرگ تبدیل شد که سه عامل ” قدرت جوشان انقلاب اسلامی به پیروی از مکتب امام حسین (ع)”، “رهبری الهی و حکیمانه امام عظیم الشأن” و “خصوصیات برجسته ملت ایران به عنوان بهترین مردم در طول تاریخ” نقش مهم داشت.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: آشنا کردن نسل جدید با دوران طلایی دفاع مقدس و انتقال آن،‌ رمز استمرار موفقیت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است.

وی تصریح کرد: وظیفه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که سجادگونه و زینب وار، پیام شهدا و معارف دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند.

حجت الاسلام حیدری افزود: حضور مستمر پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس و مراکز حضور جوانان، قرائت وصیت نامه شهدا در مدارس، و برگزاری مسابقات کتابخوانی خاطرات دفاع مقدس، برای آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس بسیار مؤثر است.

وی در ادامه گفت: حضور ریاست محترم جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و سخنرانی مقتدرانه و حکیمانه ایشان و بالا بردن عکس سردار سلیمانی در جمع سران کشورها و به چالش کشیدن آمریکا و ترامپ جنایتکار از بخش های زیبای این سخنرانی بود.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: ملت ایران و همه آزادی‌خواهان دنیا از خون حاج قاسم نخواهند گذشت و این جنایت آمریکا را از طریق دادگاه عادلانه پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: پیوستن رسمی ایران به پیمان شانگهای و اتحاد با قدرت هایی همچون روسیه و چین، میتواند نقش مهمی در کاهش سیطره دلار در بازارهای جهانی و خنثی کردن تحریم و رشد اقتصادی برای کشور داشته باشد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: اقدامات هنجارشکنانه و اغتشاشات به بهانه فوت خانم مهسا امینی، نشان داد که فوت وی بهانه است و جریانات دشمن، با برنامه ریزی و تحریک احساسات مردم،‌ دنبال آشوب و ناامنی کشور هستند.

وی افزود: مردم بصیر ایران به درستی متوجه شدند کسانی که به اموال عمومی و بانک ها آسیب میزنند، امنیت و آرامش مردم را از بین میبرند، پرچم ایران را آتش میزنند، حجاب از سر بانوان میکشند، به مساجد و موکب حسینی حمله میکنند و به مقدسات هتک حرمت میکنند، اینها دلسوز مردم نیستند، بلکه دشمن مردم هستند؛ لذا مردم به درستی با فتنه گران همراهی نکردند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: از دادستان محترم کشور و قوه محترم قضائیه مطالبه داریم با کسانی که در فضای مجازی، باعث تشویش اذهان عمومی شدند و احساسات مردم را جریجه دار کردند، چه مسئولان دولت های قبل و چه سلبریتی ها و بازیگران و … ، قاطعانه برخورد شود.

امام جمعه فیروزکوه با تاکید بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی، گفت: حفظ اقتدار نیروی انتظامی بسیار مهم است، چرا که حفظ امنیت در گرو اقتدار انتظامی است؛ تضعیف نیروی انتظامی،‌ خیانت و گناه نابخشودنی است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: بنابراین ما مردم ایران،‌ ضمن تشکر از زحمات سبزپوشان جان بر کف انتظامی، حمایت قاطع خود را از غیورمردان حافظ امنیت اعلام میداریم و هرگونه تضعیف نیروی های انتظامی را به شدت محکوم میکنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا