رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فيروزكوه خبر داد؛

آغاز فعالیت رسمی مرکز پژوهش‌های نوین مالی در سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فيروزكوه از آغاز فعالیت رسمی مرکز پژوهش های نوین مالی در این واحد دانشگاهی با استقرار دستگاه های تولید ارز دیجیتال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از آنا، حسین عباسپور درباره تازه‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: عقد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه برای تدریس دروس کارگاهی رشته‌های فنی و حرفه‌ای در کارگاه‌های این واحد دانشگاهی و آغاز فعالیت رسمی مرکز پژوهش‌های نوین مالی با استقرار دستگاه‌های تولیدارز دیجیتال ازجمله فعالیت‌های این واحد دانشگاهی برای سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی افزود: تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به‌منظور پوشش هرچه بهتر کلاس‌های مجازی، جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها و تثبیت برگزاری جلسات مجازی در حوزه‌های مختلف کاری برای استفاده از حداکثر ظرفیت در فضای پساکرونا ازجلمه برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای پردیس و فیروزکوه اضافه کرد: توسعه همکاری‌های علمی با مجموعه‌های صنعتی مستقر در شهرستان در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و بهره‌برداری از فضاهای موجود دانشگاه برای فعالیت‌های علمی با هدف حفظ پویایی در ابعاد مختلف اقتصادی، مالی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای سال تحصیلی جدید است.

افزایش ۱۵ درصدی جذب دانشجو در واحد فیروزکوه

عباسپور گفت: جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در نیمسال جدید، رشد حدود ۱۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته داشته که با اعلام تکمیل ظرفیت منجر به جابه‌جایی تعدادی از دانشجویان به مرکز استان می‌شود.

وی عنوان کرد: آموزش به‌صورت مجازی به‌عنوان بهترین فرصت برای جذب دانشجو در رشته‌هایی بوده که داوطلبانی به‌دلیل دوری راه این واحد دانشگاهی را انتخاب نمی‌کردند. امیدواریم با همکاری مراجع بالادستی و با در نظرگرفتن شرایط دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه همکاری لازم برای تقویت رشته‌های مصوب این واحد دانشگاهی که ازنظر ظرفیت علمی در حد قابل قبول است، نتایج خوبی به دست آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا