آغاز واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: سهمیه ای که برای دانشگاه آزاد فیروزکوه در نظر گرفته شده است برای کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه میباشد؛ زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد _ویژه دانش آموختگان استعداد درخشان_ از هفته گذشته شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمدرضا تنهایی اهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه درباره واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد شهرستان گفت: همه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه دیروز در سامانه مربوطه وزارت بهداشت _بدون محدودیت سن هیئت علمی ها_ ثبت نام کردند، از دیروز واکسیناسیون تعدادی از همکاران آغاز شد و اکثر همکاران برای روزها و هفته آتی نوبت واکسیناسیون دارند.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون همکاران در مرکز بهداشت شهرستان فیروزکوه و هم در مکانی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در نظر گرفته شد انجام میشود؛ در دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد فیروزکوه، طبقه همکف ۵ کلاس و سالن محوطه بیرون آن را برای امر واکسیناسیون در نظر گرفتیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: به دلیل اینکه در دانشگاه آزاد فیروزکوه رشته پزشکی را نداریم، کمی امکانات ما کم بود که در حال حاضر تجهیزات دارد تهیه میشود تا ان شاءالله واکسیناسیون اساتید و کارکنان در مکان مشخص شده در دانشگاه هم انجام شود.

تنهایی اهری با اشاره به واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد فیروزکوه بیان داشت: برای دانشجویان هم سامانه باز شده است تا ثبت نام کنند و ان شاءالله واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد فیروزکوه هم در یکی دو هفته آتی انجام شود؛ واکسیناسیون دانشجویان هم _در تهران مرکز، در واحدهای دیگر و … در سراسر کشور _ در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه ای که برای دانشگاه آزاد فیروزکوه در نظر گرفته شده است برای کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه میباشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه درخصوص زمان ثبت نام بعضی رشته ها در دانشگاه آزاد فیروزکوه گفت: زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد _ویژه دانش آموختگان استعداد درخشان_ از هفته گذشته شروع شده است؛ زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از ۲۰ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ۱۱۴ رشته دارد که از این تعداد رشته تحصیلی بعضی رشته ها در مقطع کارشناسی، به دلیل عدم استقبال دانشجو غیر فعال شده است و بقیه رشته ها فعال هستند؛ هر رشته در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه هم ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجو را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا