آمادگی موکب‌های فیروزکوه برای خدمت‌رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی در کشور عراق

نشست ستاد اربعین فیروزکوه با حضور محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، سالاریه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری،اسماعیل پور بخشدار ارجمند، مدیران اجرائی و موکب داران شهدای فیروزکوه و شهید بلباسی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در این نشست فرماندار فیروزکوه با اشاره به فعالیت موثر هر ساله موکب‌های شهرستان در خدمات رسانی به زائران ایام اربعین در کشور عراق گفت: نشست امروز هم با حضور موکب‌داران پیرامون شیوه خدمت رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در اربعین امسال برگزار شد و موضوعات مختلفی مطرح و بررسی شد.

حیدری منش افزود:در این نشست مقرر شد تا کمیته پشتیبانی با محوریت شهرداری فیروزکوه تشکیل شود و با تجمیع امکانات و ظرفيت‌هایی که در حوزه پشتیبانی داریم برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: در حوزه فرهنگی هم مصوب شد تا موکب شهید بلباسی این شهرستان در قالب موضوع اربعین آثار فرهنگی را تهیه و اقدامات و آمادگی‌های لازم را برای حضور در کشور عراق فراهم سازد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: موکب شهدای شهرستان فيروزكوه هم با ظرفيت بالايی كه در سال‌های گذشته داشته و اقداماتی كه برای ميزبانی از زائرين حرم حضرت اباعبدالله‌(ع) انجام داده است، امسال هم براساس شرايط موجود، ظرفيت‌هايی در اختيار این موکب قرار بگیرد و شاهد خدمت رسانی بيشتر به زائرين عزيز و خصوصا زائرينی که از شهرستان فيروزكوه، به عتبات سفر می كنند، باشيم.

حیدری منش گفت: قطعا اين كار در بسط و گسترش فرهنگ شيعی و فرهنگ مهدويت در سطح جهان اسلام مفيد خواهد بود و در سطح شهرستان هم اميدوارم كه ما سهم خودمان را در اين موضوع به نحو مناسبی ادا كنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا