سرهنگ درویش متولی:

اجرای برنامه یاد یاران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: برنامه یاد یاران در شب سوم خرداد ماه در برخی از مساجد شهرستان برگزار و همچنین برنامه ریزی برای توزیع کمک های مومنانه در روز های آتی در سطح شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی درویش متولی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در خصوص آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر باتوجه به شرایط حساس کنونی و با توجه به این که جامعه امروز نیازمند روحیه مقاومت و ایثار است در قالب فراخوان بسته های رزمی پایگاه محور در سطح کلیه پایگاه های مقاومت شهرستان فیروزکوه اجرا شد.

وی تصریح کرد: برنامه یاد یاران در شب سوم خرداد ماه در برخی از مساجد شهرستان برگزار و همچنین برنامه ریزی برای توزیع کمک های مومنانه در روز های آتی در سطح شهرستان انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در پایان بیان داشت: دیگر ویژه برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب پویش های فرهنگی در فضای مجازی اجرا شد، همچنین تجلیل از رزمندگان پیشکسوت که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند صورت گرفت؛ در این مراسم یاد و خاطرات پایمردی ها و ایستادگی های رزمندگان اسلام در سوم خرداد ماه باز آفرینی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا