اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان فیروزکوه

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: در دهه فجر بیش از ۱۱۰ برنامه در شهرستان فیروزکوه توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در خصوص برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دهه فجر بیش از ۱۱۰ برنامه در شهرستان فیروزکوه توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: محور اصلی این برنامه ها بر ایجاد نشاط و همدلی در سطح شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز است.

وی با اشاره به ایام دهه فجر بیان کرد: در روزهای دهه مبارک فجر پایگاه های مقاومت بسیج با اجرای برنامه های فرهنگی و همچنین جشن انقلاب در سطح روستاها فضای زمستانی روستاها را با گرمی برگزاری جشن های انقلاب اسلامی تغییر می دهند و همچنین با اجرای برنامه های مختلف محرومیت زدایی و افتتاح پروژه های اجرایی بسیج سازندگی در سطح شهرستان برنامه های این ایام ادامه می یابد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه همچنین با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز برنامه ریزی برای اجرای پویش ایران سرسبز در شهرستان فیروزکوه است، اذعان کرد: این پویش با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با محوریت بذرپاشی، کپه کاری و نهال کاری در سطح اراضی ملی در سطح شهرستان فیروزکوه اجرایی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حیدری منش با تاکید بر اینکه محور اصلی برنامه های دهه مبارک فجر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است، خاطرنشان کرد: در این ایام برگزاری برنامه های آبروی محله در منازل پدران و مادران گرانقدر شهدای عزیز در نظر گرفته شده است؛ همچین در عرصه فضای مجازی با برنامه ریزی مسابقات مختلف و پویش های مختلف این ایام گرامی داشته می شود و پویش ایران قوی جزو اقدامات مستمر قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه شهرستان فیروزکوه در ایام دهه فجر خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: در دهه فجر انقلاب می بایست دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود، لذا نشست های بصیرتی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین مرور اقدامات ارزشمندی که در ۴۳ سال صورت گرفته برای نسل جوان، جزو برنامه های اصلی بسیجیان شهرستان فیروزکوه در قالب نشست های بصیرتی است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: مسابقات قرآنی و اجرای برنامه های قرآنی در قرارگاه قرآنی سپاه شهرستان فیروزکوه از جمله اقداماتی است که در دهه فجر اجرا خواهد شد و همچنین جشنواره ندای فطرت با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب برنامه های بسیج جامعه زنان در سطح شهرستان فیروزکوه اجرایی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حیدری منش از اجرای دهمین مرحله رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در سطح شهرستان فیروزکوه داد و گفت: در این مرحله دو هزار بسته کمک های مومنانه به ارزش یکصد و شانزده میلیارد ریال در سطح شهرستان فیروزکوه توزیع خواهد شد؛ همچنین در پایان دهه فجر در روز ۲۲ بهمن همه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان فیروزکوه با حضور در راهپیمایی غرورآفرین دهه مبارک فجر انقلاب تجدید میثاق با شهدا، آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی را در شهرستان خواهند داشت.

وی در پایان اشاره داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده مقدمات اجرای اردوی راهیان نور دانش آموزی در ایام آتی مدنظر قرار گرفته است و پس از آن برنامه های لازم برای اجرای راهیان نور محلات با همکاری دستگاه های مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا