حسینی رمدانی:

اخذ سند مالکیت برای بیش از ۴۱ هکتار از رودخانه شهرآباد

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه از اخذ سند شش دانگ تک برگی برای بخشی از بستر و حریم رودخانه شهرآباد در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر حسینی رمدانی با اعلام این مطلب، تصریح کرد: در پی تلاش و پیگیری های مکرر واحد حقوقی و کارشناسان واحد آب های سطحی این امور، سند شش دانگ تک برگی برای مساحتی در حدود ۴۱ هکتار از بستر و حریم رودخانه شهرآباد در محدوده عملکرد این امور اخذ شد.

حسینی رمدانی با بیان اینکه این امور با تلاش و پیگیری های مستمر تا قبل از اخذ آخرین سند مالکیت، موفق به اخذ حدود ۷۶۳ هکتار از بستر و اراضی رودخانه های شهرستان فیروزکوه گردیده بود، افزود: با اخذ سند مالکیت مذکور، این امور توانست برای مساحتی بالغ بر ۸۰۴ هکتار از اراضی رودخانه های شهرستان فیروزکوه سند مالکیت شش دانگ تک برگی اخذ نماید.

وی با اشاره به اینکه این عملیات نشانگر پیگیری و تلاش کارمندان امور منابع آب فیروزکوه می باشد که قابل تمجید است، اظهار کرد: با این اقدام، دست متعدیان به اراضی ملی و بستر رودخانه ها کوتاه و مالکیت شرکت آب منطقه ای تهران تثبیت گردید.

حسینی رمدانی در پایان با تاکید بر اینکه با تثبیت مالکیت دولت، اقدامات خلاف قانون به حداقل رسیده و بستر رودخانه ها از تصرف مصون خواهند ماند، خاطرنشان کرد : اقدام امور منابع آب فیروزکوه تا اخذ سند مالکیت برای تمامی بازه رودخانه ها ادامه داشته و به موازات آن، رفع تصرف از اراضی که اسناد آن به شرکت آب منطقه ای منتقل گردیده در دستور کار امور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا