حسینی رمدانی خبر داد؛

اخذ چهار فقره سند مالکیت برای بخشی از رودخانه حبله رود

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه، گفت: با اخذ چهار فقره سند شش دانگ تک برگی در بستر رودخانه حبله رود، مجموع اسناد مالکیت ماخوذه توسط این امور، به بیش از ۱۴۰۰ هکتار رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر حسینی رمدانی در خصوص سند مالکیت بخشی از رودخانه حبله رود، تصریح کرد: در پی تلاش و پیگیری کارشناسان واحد آب‌های سطحی و همکاری واحد حقوقی و به منظور حفظ انفال و تثبیت بستر رودخانه های حوزه عملکرد این امور، نسبت به اخذ ۶۲۸ هکتار سند مالکیت برای اراضی حریم و بستررودخانه حبله رود اقدام به عمل آمد که در مجموع اسناد مالکیت ماخوذه توسط این امور به هزار و ۴۳۸ هکتار رسید.

وی افزود: ضمناً این امور با همکاری دفتر حقوقی، تا قبل از این توانسته بود برای مساحتی در حدود ۸۱۰ هکتار از اراضی و بستر رودخانه های شهرستان فیروزکوه سند مالکیت شش دانگ تک برگی اخذ نماید.

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه با بیان اینکه با این اقدام دست متعدیان به حریم و بستررودخانه ها کوتاه و مالکیت شرکت آب منطقه ای تهران تثبیت خواهد شد، خاطر اظهار کرد: با مالکیت شرکت آب منطقه ای، بستر رودخانه ها از تصرف افراد سودجو مصون خواهد ماند.

حسینی رمدانی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب فیروزکوه تا اخذ سند مالکیت برای تمامی بازه های تعیین شده ادامه داشته و به موازات آن تقاضای خلع ید و رفع تصرف از اراضی که اسناد آن به شرکت آب منطقه ای منتقل گردیده، در دستور کار امور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا